torstai 11. heinäkuuta 2013

Huh mikä tunne

Siis vau. Mä en tiedä edes, mistä aloittaa. Koin jotain käsittämätöntä, tunnetasolla. Yks mies sekoitti mun pään ihan täysin, enkä tiedä mitä pitäis ajatella tai mitä mä uskallan tuntea. Tai mikä tunne tää ylipäätään on. 

Olin siis treffeillä miehen kanssa, josta mulla ei oikein ollut mitään käsitystä etukäteen. Se tosin oli aika innokas ja halusi tosissaan tavata mut. Mulle kävi ainoastaan yhtenä iltana nähdä aika myöhään, mikä oli ehkä vähän hassua, mutta onpa sitä tässä kevään ja kesän aikana tullut treffailtua öisin.. :D

No mä menin hänen luokseen sitten ja heti alkuun tietyt mielikuvat, jotka olin muodostanut, väistyi.. positiivisella tavalla. Meillä synkkas heti. Puhuttiin, puhuttiin ja puhuttiin. Juotiin viiniä. Tutustumista, juttelua, se kertoi mulle todella paljon elämästään. Hämmästyi kuulemma itsekin, miten helppo mulle on puhua, eikä se yleensä niin lyhyen tuttavuuden jälkeen kerro kuulemma niin paljon. Puhuttiin syvällisiä. Elämästä, onnellisuudesta, positiivisuudesta. Ja mitä tahansa se sanoi, olis voinut olla mun suusta. Vitsi mikä fiilis. Se on mahtavaa, kun löytää ihmisen, jonka kanssa on niin samalla aaltopituudella. Miehessä oli niin paljon asioita, joita mä kunnioitan ja arvostan, ja sanoinkin sen sille. Olin ihan häkeltynyt välillä. Se sanoi, et tuntuu niin hyvältä puhua, eikä haluais lopettaa ollenkaan. Yhtäkkiä huomattiin, et oli jo melkein aamuyö, ilta ja yö oli mennyt ihan mielettömän nopeesti. Aurinko nousi jo...

Mentiin makkariin, ja se suuteli mua. Pitkään, kauan, intohimoisesti. Siitä seurasi mielettömän ihanaa rakastelua. Voi apua, se oli Kestävä. Me rakasteltiin Kauan. Ja se piti huolen, että mä tuun ennen sitä. Oli ihanaa, ja erilaista, niinkuin nyt kaikkien miesten kanssa seksi on hyvinkin erilaista. Se oli sängyssä mielettömän huomaavainen, hellä, ihana ja jotenkin niin lähellä koko ajan. Viideltä suihkuun ja nukkumaan. "Tuu mun kainaloon", se toteaa, ja suutelee mua vielä ennen nukkumaanmenoa. Läheisyys tuntui hyvältä, ja oli oikeastaan eka noin läheinen hetki kenenkään miehen kanssa exän jälkeen. Me nukuttiin pari tuntia ihan kiinni toisissamme. Sen jälkeen molemmat heräsi, se alkoi silittelemään mun reisiä ja siitähän seurasi taas ihana tunti seksiä. Mieletöntä. Suihkun jälkeen lähdin kotiin. Ennen sitä se totesi, että mä oon ihana, ja haluaa nähdä mut heti kun mahdollista. 

Nyt on niin hyvä fiilis. Eikä hyvän seksin takia (pelkästään), vaan koko miehen takia. Vähän jopa pelästyin mun tunteita, koska exä pomppas taas mieleen. Mä en oo exän jälkeen ollut ihastunut kehenkään. Hyvä jos edes muistan, miltä ihastuminen tuntuu. Ja epävarmuus iskee, uskallanko mä antaa tunteiden viedä. Se mies vaan on aika täydellinen. Elämäntilanteeltaan, arvoiltaan, asenteeltaan, on hyvännäköinen ja hyvä sängyssä. Aika todennäköisesti tuutte kuulemaan hänestä lisää. :)

-Minttu

3 kommenttia:

  1. Iiii! :) Kuulostaa aika täydellisiltä ensitreffeiltä! :)

    VastaaPoista
  2. tiiätkö se ex:sä saattaa kummitella vielä pitkään mitä oudoimmissa tilanteissa mieleen... itse 15vuotta oli miehen kanssa ja eilen kun harrastin seksiä uuden tyttöystäväni kanssa niin sieltä se exsä vaan pilkotti päätään... yök, mutta minkäs teet. Ihmisen aivot on oudot. Mutta mä olen jotenkin oppinut hyväksymään nämä hetkelliset muistot ja nyt teen niitä uusia muistoja ihanan ihmisen kanssa. Tosin mä olen ekaa kertaa nyt vasta rakastunut ja ihastunut.
    -Taru-

    VastaaPoista
  3. Joo, mulle kävi vähän samalla tavalla. Ja tuon "laastarin" repäisy sattui/sattuu ihan helvetin paljon enemmän kuin ero 13 vuotisesta suhteesta. Pidä varasi, niin mullekin tosin sanottiin, mutta en osannut.

    VastaaPoista