maanantai 8. heinäkuuta 2013

7. taivaassa

Mun luona kävi eilen Kielimies. Lempinimi kertoo kaiken!

Se tuli niin oikeeseen aikaan. Järjetön panetus koko päivän. Eteisessä vaihdettiin moikat ja perusjuttelut, mutta aika pian vein sen mun makkariin. "Jännittääks sua? Ootsä ihan varma tästä?" se kysyi. Vastasin, että jännittää, mutta oon varma. Todellakin. Seistiin mun sängyn edessä ja se suuteli mua. Huh, mikä suutelija! Ihan uskomaton. Sekin on oikeesti harvinaista, että mies osaa suudella hyvin. Huom, mun kokemusten mukaan siis. Hetken aikaa suudeltuamme heitetään vaatteet pois. Nopeaa toimintaa, mut mitä sitä toisaalta sänkyyn vaatteet päällä mentäis... "Mä haluun nuolla sua.." se toteaa, just ennen kun hypätään alasti sänkyyn. Mä käyn makaamaan ja se tulee mun päälle, suutelee mua.. mun rintoja.. vatsaa.. ja lopulta Sieltä... 
Voi luoja, mikä Kielimies! Lähes kaikki mun seksikumppanit on mua nuolleet, mut tää on jotain ihan toista maata. Apua! Pitkiä, kunnollisia, vetoja.. hitaasti ja kunnolla painaen.. Pari sormea sisään.. joo, just sieltä, ihan oikeesta paikasta.. luoja!!! Yleensä tässä vaiheessa mä mietin jotain, mikä saa mut tulemaan mahdollisimman pian, koska muuten mun tuleminen kestää puol tuntia ! Mut ei tän kanssa, ehei, päinvastoin.. Voihkin ja melkein huudan.. "tuntuuks tää oikeesti noin hyvältä?" se kysyy..."tuntuu!!". Mä yritän jarruttaa, etten tuu samantien. En pysty, eikä mee paria minuuttia kauempaa, kun saan. Värisyttävän, tajunnan räjäyttävän orgasmin. Huh.. tää mies on tehnyt tätä joskus aiemminkin, eikä ihan muutamaa kertaa :D

Mä sanon Kielimiehelle, joka on ihan kovana kiimasta, et "pane mua!" ja se käy polvilleen mun eteen ottaen mun jalat olkapäilleen.. ja tulee mun sisään. Tosiaankin, tää osaa tänkin. Tuntuu hyvältä. "Sä oot tiukka" se toteaa.. Sen kalu on just täydellisen kokoinen. Ei mee kauaa, kun se kysyy "minne sä haluut et mä tuun?"... "Kasvoille", mä vaadin. Se on ihanaa. Vaihtelua. Se tulee mun päälle ja mä runkkaan sen mun kasvoille ja vähän suuhunkin.. tykkään! Eikä sitä tavaraa ollut ihan vähän ;) Huh..

Hetki makoillaan vierekkäin ja jutellaan. "Haluutsä et mä nuolen sua vielä?". Luoja! Haluan! En mä kehtaa sanoa. Miks mä oon niin epävarma? "Haluatsä nuolla mua vielä?" kysyn. "Mä kysyin sulta, haluatko sä", se toteaa. Mulla on paljon opettelemista.. sanallinen epävarmuus häiritsee seksissä, vieläkin. Lopulta sanon, et mä haluan, vaikken tiedä voinko saada kahta orgasmia peräkkäin - se on harvinaista. No, se selviää aika nopeasti, kun sama suuhoito toistuu ja saan orgasmin lähes yhtä nopeasti kuin ekankin. Oon sanaton. Sen jälkeen mun on pakko antaa sille vastapalvelus, mä haluan ottaa suihin. Loppuun asti. Se tykkää yhtälailla, ja huomaa, että mä tykkään antaa. Todellakin.

Kielimies lähtee ja toteaa eteisessä "otetaanko uusiks?". "Otetaan!" mä sanon. Tosiaankin otetaan.


Uskomatonta seksiä. Tänään mua on panettanut taas, ihan aamusta asti, ja tuntuu etteikö mikään riitä mulle? Mä varmaan tartten seksiä kaks kertaa päivässä, jotta se oikeesti olis tarpeeks. Onko muillakin naisilla tämmöset halut, vai oonko poikkeuksellinen - mene ja tiedä. :)

- Minttu

4 kommenttia:

  1. Olipas tämä blogipäivitys pirteä tuulahdus! No, toki sille näytti olevan hyvät syyt - eli onnittelut, hyvän seksikumppanin löytyminen on aina aivan upea asia!

    Ja tosiaan, jos kokeilee paritanssia, suutelemista, seksiä tai ihan mitä vaan mihin tarvitaan 2 ihmistä, niin kyllä sen aina tosiaan huomaa, että jos vastapuoli on harjoitellut joskus aikaisemminkin, ja silloin lopputuloksena on aina jotain tuollaista mitä äsken tuossa kerroit.

    Jään odottamaan jatkoraportteja mahdollisista uusinnoista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosiaankin huomaa. Ihan varmasti tulee jatkoraportteja tän miehen kanssa! :) -Minttu

      Poista
  2. kyllähän sen niin menee, että jos saa hyvää seksiä niin sitä voi ottaa niin montakertaa päivässä kuin saa ja siitä ne halut kasvaa. Itse elelin 15vuotta saman miehen kanssa ja mulle riitti 1kerta/kk, mutta nyt uusi kumppani ja seksi tajunnan räjäyttävää, oikeasti hyvää ja en meinaa saada tarpeekseni millään... haluun aamusta iltaan :)

    kuulostipa hyvältä sun päivitys
    -Taru-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä jännä! Halut tosiaan lisääntyy hyvän seksin myötä. Toivottavasti mä löydän elämänkumppanin, jonka kanssa seksikin toimii täydellisesti ;) -Minttu

      Poista