maanantai 1. heinäkuuta 2013

Helppo ja vapaa pano tänne, kiitos!

Monenlaista on mahtunut viime päiviin, ja toisaalta taas ei hirveästi mitään. Olin niillä treffeillä tosiaan viime viikolla. Mitään ennakkokäsitystä mulla ei juurikaan ollut miehestä. Enkä mä tiedä, oliko ne oikeasti treffit vaan ehkä enemmänkin sellainen katselmus millainen tyyppi toinen on :D Ehkä vähän nolottaa sanoa, mutta kaikki muut tapaamiset on aina päätyneet seksiin. No täähän oli tarkoituksella sovittu kaupungille, koska mä haluan myös oppia tutustumaan ihmiseen ensin ja sitten vasta miettiä, haluanko edes seksiä kyseisen miehen kanssa. No viime viikkoinen oli päällisin puolin tosi positiivinen kokemus. Söpö (=siniset silmät ja hymykuopat), urheilullinen, fiksu ja asiallinen. Mutta ehkei niin huumorintajuinen ja lapsenmielinen kun mä, tai ainakaan se ei käynyt ilmi (toisaalta en mäkään näytä sitä puolta itsestäni kaikille/vieraille). Kaikki meni ihan jees, mutta joku vetovoima puuttui. Voihan olla, että vetovoimaa tulis jos tutustuis paremmin, mutta esim. mä en välttämättä näytä olevani kiinnostunut, ellei toinen näytä sitä ensin. Eikä kyseinen mies ainakaan näyttänyt sitä. Tuskin nähdään uudestaan, eikä olla oltu yhteydessä, mutta otin sen hyvänä treffiharjoituksena ;).

Mä käyttäydyn "treffeillä" hyvin eri tavalla, riippuu tosi paljon toisesta ihmisestä. Mä jännitän ja oon epävama, vaikka sitä ei (kuulemma) huomaa. Mutta en osaa antaa itsestäni kaikkea, ja se on harmi, koska moni voi tehdä johtopäätöksen musta ihmisenä väärin perustein (=vaikutan ehkä tylsältä tai hiljaiselta, mitä en ole :D). Sen takia musta on kivempi tutustua ensin kirjoittelemalla toisen kanssa.

Torstai-iltana mua panetti ihan järkyttävästi. Edelliskerrasta kolme päivää Ihanan Miehen kanssa = varma puutostila! Mä tajusin, et mä oikeesti tarvitsen JONKUN läheltä vakkaripanoksi. Koska mun vakkaripanot on varattuja, niin niille sopii nähdä liian harvoin (+ muutenkin tarkkaan etukäteen sovitusti) niin joku helppo, saatavilla oleva sinkku läheltä olis jotain mahtavaa. Ja sellaisen mä löysinkin! Tosin, en oo testannut sitä vielä ;) Mutta ollaan paljon kirjoiteltu ja vaikuttaa tähän mennessä _todella_ hyvältä nimenomaan panokaveriksi. Olis ihan mieletöntä saada oikeasti seksiä just silloin, kun oikeasti haluaa. Eilen mun piti nähdä tää mun lähellä asuva helppo pano, mutta olin illalla niin väsynyt ja itkuinen, kun iski hirveä ikävä exää kohtaan. Kipuilua, edelleen, erosta toipuminen kestää vaan niin kauan.

Joku lukija saattaa tarttua tuohon, että mun vakkaripanot on varattuja. Joo, mä kuitenkin olen sinkku, ja vapaa harrastamaan seksiä kenen tahansa kanssa, joten mun mielestä on varattujen miesten päätös etsiä seksiä suhteen ulkopuolelta. Ja kyllä mä myös ymmärrän hyvin syyt, koska ei kukaan ihminen kykene elämään seksittömässä suhteessa, mulla on siitä monen vuoden omakohtainen kokemus. Seksuaalisuus kuitenkin on niin iso osa ihmistä, että mun mielestä on väärin tehdä päätös seksittömyydestä sen toisenKIN puolesta. Eihän seksiä haluavalla ole muuta vaihtoehtoa, kuin elää ilman (=johon varmaan kukaan mies ei suostu tai pysty vaikka kuinka väittää) tai etsiä seksiä suhteen ulkopuolelta. Ja omalla tavallaanhan seksistä kieltäytyminen on myös vallankäyttöä, ellei oikeasti hyvää syytä seksittömyydelle ole (kuten vaikea masennus tai joku sairaus). Ehkä moraalisesti pitäis tuntua väärältä, mutta musta tuntuu itse asiassa aika hyvältä se, että varatut miehet haluavat mua, ja suunnittelevat aikataulunsa sen mukaan, että ehtivät välillä mun luokse. Enkä mä edes osaa potea morkkista siitä... 

Keskiviikkona mulla on treffit yhden Tärkeän kanssa. Se on jotenkin saanut mun pään sekaisin, jollain tavalla. Ja tapaamista ollaan suunniteltu kohta kuukausi, joten todellakin mä odotan sitä. Huh! Mä toivon, että saan tutustua siihen, saan läheisyyttä, todennäköisesti seksiäkin, ja olis vaan hyvä olla henkisesti sen kanssa. Jännittää ihan mielettömästi!

Nyt nauttimaan kesäpäivästä rannalle :)

-Minttu

4 kommenttia:

  1. No ethän sä niiltä miehiltä väkisin housuja riisu...

    VastaaPoista
  2. Hei te molemmat! :) Ilmoittelen vain, että luin koko blogin läpi ja todella mielenkiintoista ja "kivaa" luettavaa se oli, jään siin varmasti langoille ;) Paljon tuttuja tuntemuksia :P Terveisin Ewy todellakin parisuhdeihminen, joka on enemmän tai vähemmän viihtynyt sinkkuna kohta jo 2 vuotta...
    http://ewyandadog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa lukijaksi! :) Täytyypä sunkin blogiisi kurkata..:)
      - Minttu

      Poista