tiistai 25. kesäkuuta 2013

Minäkö spontaani ?!

Puute löi vasten kasvoja eilen illalla nukkumaan mennässä klo23. Parin tunnin moottoripyöräily hämäläisissä metsämaisemissa oli työntänyt halut jotenkin taka-vasemmalle, jotka sitten realisoituivat vasta kun löin pään tyynyyn. Keho täynnä ylikovaa ajamisen adrenaliinia ei pysty harhauttamaan seksin tarvetta. Aina oppii. Noh, eipä se ollut viime yöltä / eilen illalta ainoa oppi.

Luinpa siitä vielä treffi-ilmoitukseeni tulleet vastaukset ja ilokseni mulle olikin vastannut aistikas 31v punapää, H. Sattumalta hän oli samaan aikaan vielä linjoillakin ja löydettiinkin yhteiset aiheet hyvinkin ripeästi, sen enempää yrittämättä. H:n väittämä oli oikeasti kova, hän tykkää ottaa suihin, ja pystyy saamaan orgasmin pelkästään sillä että saa ottaa suihin just niinkuin hän haluaa. Epäilenpä.

Mikä on todennäköisyys, että törmäät naiseen, joka omaa samat paheet antavana, kuin mä saavana ? Mies kuin mies varmasti tykkää suuseksistä ja jopa runkattavana olemisestakin, mutta jos tän vetää extremeksi, niin entä jos mies (mä) haluaa näitä enemmän kuin panemista? Kyllä, ymmärsit oikein. Vaikka tarjolla ois pillua, niin mä valitsen hyvin usein sen, ett saa sykkiä pitkin naisen sormia, käsiä, rintoja, kasvoja. "Kädestä suuhun" on _niin_ mun juttu, enkä tarkoita taloudellista tilannetta, vaan fyysistä Vetoa ;). Moni oikeasti sanoo, että "joo joo, tykkään ottaa suihin", mutta harvapa sitä oikeasti tarkoittaa mun mittakaavalla, jonka seurauksena joskus törmännytkin jopa kiusallisiin tilanteisiin..

Hommahan kiteytyi loppujen lopuksi siihen, että mä ajoin yöllä 01 aikaan yli 100km länteen, todentamaan noin kovaa H:n väittämää. Monen monta kertaa matkalla mietin a) mitä järkeä tässä on, helpotuksen saan varmasti lähempääkin, tutusti ja turvallisesti ja b) voiko orgasmin oikeasti saada ottamalla suihin ?

Saavuin lopulta H:n pihalle, josta hän hyppäsikin punasine hiuksineen kyytiini. Vaivaantuneisuus oli tosiaan kaukana, yhteinen kemia löytyi myös todella nopeasti ajellessamme ympäriinsä tätä kaunista rannikkokaupunkia. Paikka, puitteet ja ihminen - kaikki todella hienoja. Kelikin oli kuin morsian (kuuma ja kostea). Tästä voi seurata vain jotain todella hyvää. H ohjasikin mut satamaan, johonkin kuvankauniiseen niemen kärkeen. Hetken suudeltuamme ja toisiamme tunnustellen H:n määrätietoiset kädet olivat intohimoa ja määrätietoisuutta täynnä. Oltiinhan me illan kuluessa juteltu yksityiskohdista, hyvinkin tarkasti. Totta, tämä tyttö todella osaa runkata ja nauttia näkymistä. Mä nautin nimenomaan visuaalisuudesta, ylipäänsä. Liekö tämä yksi syy siihen, miksi tykkään nimenomaan olla runkattavana, kun näen "kaiken" ? Määrätietoinen runkkaaminen vaihtui pian vähintään yhtä määrätietoiseen suihinottoon. Rytmikästä mutta hellää, liukasta mutta tiukkaa. Juuri sopivasti samalla puristaen, nyrkin läpi lämpimään suuhun. Uudestaan, uudestaan ja uudestaan.. Yritin miettiä kovasti mitähän sitä tänään söis lounastunnilla, tai mitä sitä tänään työpäivän jälkeen tekisi, tai pitäiskö mennä tuohon puolimatkaan mökille yöksi tämän jälkeen.. Ei se vaan auttanut: Todella irstaan ja ahneen "Kädestä suuhun"-runkkaamisen onneksi sain keskeytettyä kysymällä haluaako H ottaa lastin suuhun, vai nauttia katseella kuumasta lähteestä - millaisen määrän ahneet kädet musta ulos saakaan.. Keskeyttämisen ilo ei kauaa kestänyt. Muna suussa H mumisi ett haluaa maistaa sperman suussaan ja ett haluaa ehdottomasti saada niellä kaiken.. Selvä. Pelkästään tuo verbaliikka kiihotti mut jo rajan yli, kaiken tuon muun huiman käsittelyn jälkeen. Karjuen ja sykkien, H:n runkatessa hitaasti, vasten H:n pehmeää kieltä. Aamen. Loppujen lopuksi mun jäi vieläpä sellainen olo, että mä en ollut se, joka oli meistä enemmän taivaassa. Oliko kohteliaisuus vai ei, mutta sain vielä kuulla miten ihanan makuinen ja kokoinen mun kalu oli. Syistä en tiedä, pieni skeptikko kun olen, mutta hiveli se silti omaatuntoa hyvin. Kaiken tämän fyysisen hivelyn jälkeen myös henkinen voitelu oli kirsikka kakun päälle. Silti, mua jäi tasa-arvoisena kaivelemaan miksi hän halusi vain antaa mulle, miksi mä en saanut antaa "samalla mitalla" ?

Mökille yöksi, hymyssä suin. Lämmittämään mökkiä, kun H lupasi tulla tänään töidensä jälkeen mun kanssa viettämään mökkiyötä (!!). Unelmoi viestein tuossa aamulla vielä miten hän haluaa tuntea mun kalun sisällään. H edestä, H takaa, H istuu, H makaa. Tästä on hyvä jatkaa, näin ensitutustumisen jälkeen, myös panemalla..

Aamuksi oli buukattu kotiin tapaaminen J:n kanssa klo09. J:stä tulette kuulemaan paljon, _erittäin_ tärkeä ja rakas, omalla tavallaan... Anyway, mulla on tapana jättää ovi auki, että hän voi hipsiä sisään, mun sänkyyn, herättämään mut tavallaan, joka tiistai. Sopii mulle, täydellisesti, kuten myös hänelle. Puuttuvien palasten täyttämistä, puolin ja toisin. Tänään ei silti ollut J-Tiistai, kiitos viimeyön. Moraalia raapaisi isosti, kun mun piti keksiä hätävale J:lle, ettei tänään aamulla sopisi. Syömään me kuitenkin mennään mun lounastunnilla, J:llä kun on vapaapäivä. Ties mistä mä vielä itseni hetken päästä lounastunnilla löydän - viikkoon ei olla nähty, niin J saattaa mut hyvinkin saattaa pahoille teille.. Samalla mun takaraivoon kuitenkin takoo, että H tulee mun kans mökille yöksi, joten ehkä pitäydyn siinä henkisessä ihanuudessa lounaan lomassa, mitä meillä J:n kanssa yhdessä on. Kun toisen tuntee jo kaukaa, niin tietää ja näkee mitä toinen oikeasti haluaa.

Jatkokertomuksena luvassa hankaluuksia: H:n jälkeen pitäisi tavata muuan M, aiemmin mainittu K haluaa tulla mun luo "päiväkahville", N soitti ja haluaisi tulla tällä viikolla yökylään, työt pitäis hoitaa - ja nauraa tätä kaikkea ihanuutta Mintun kanssa :).

Ai niin, kiitos Minttu kun olet olemassa, että mulla on joku jolle purkaa tätä kaikkea.. hmm.. hulluutta! :)

** Aleksi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti