keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Ah, ihana mies!

Eilen piti olla ihan vaan tavallinen maanantai. Mulla ei ollut mitään suunnitelmia töiden jälkeen. Ei niin mitään... Kunnes sain päivällä viestin yhdeltä kivalta jätkältä pitkästä aikaa. Nettituttu siis, joka oli tarkotus treffata ens viikolla. Kuuma, mua nuorempi, rento jätkä ;) Miks en treffais?! Muutaman viestin jälkeen se pyysikin mua jo samana iltana luokseen... Eka reaktio: Apua! Jännittää! Uskallanko mä..?  Jätkällä oli sama tilanne, kun mulla, eli avioero menossa (vaikkakin paljon tuoreempi tapaus) eikä asunut vielä yksin, exänsä sattu vaan olemaan pois kotoa.. Mä itse en olis pystynyt tuomaan miehiä mun ja exän yhteiseen kotiin, siis eropäätöksen  jälkeen (enkä nyt missään nimessä avioliiton aikanakaan) joten vähän mietitytti, miten mahtaa tälle jätkälle käydä tunnepuolen kanssa jälkikäteen.. Nooh tottakai mä lupauduin menemään illalla sen luokse. Todella kivan ja fiksun oloinen tyyppi ainakin viestin perusteella, vaikka nuori olikin. Jännitti IHAN mielettömästi!

Ajoin sen luokse iltahämärissä... hymyillen itsekseni, et mahtaa taas väsyttää töissä kun tulee nukuttua vaan muutama tunti. Vastassa mua oli mielettömän söpö jätkä, just mies mun makuun... ;) Jännitystä oli niin selvästi ilmassa, sille taisi olla ihan uus tilanne monen vuoden varattuna olon jälkeen. Jultetiin niitä-näitä, ettei menis ihan hiljaisuudeks. Hiljaisia hetkiäkin tuli - ne on jotenkin... vaivaannuttavia. Mä harvoin oon se rohkeampi, mutta nyt oli pakko. Pikkuhiljaa molemmat rentoutui ja saatiin jonkunlainen yhteys. Se oli tyyppinä niin perusäijä, kun voi vaan olla. Kova kuori, joka kyllä pehmeni sängyssä ;) Mut aivan ihana. Siis tosi ihana tyyppi. Harvoin tykästyn näin kovin..

Pari tuntia oltiin juteltu ilman kosketusta tai elettäkään, et siirryttäis makkariin. Mä en yleensä tee koskaan aloitetta, koska oon yksinkertaisesti liian ujo/epävarma siihen. No kevään seksiseikkailut on tuoneet muhun sen verran itsevarmuutta, et mä oikeesti kysyin, haluaisko se siirtyä sinne makkariin... johon hän totes, et haluaa.. Ja makkarissa sen jätkän kovuus kyllä suli. :D Se oli ihan uskomattoman hellä, huomaavainen, kiltti! Just sitä, mitä nainen (tai ainakin minä) tarvitsee seksissä. Henkinen huomiointi eikä pelkkää kylmää, tunteetonta panemista. Mulle ainakin jää sellasesta niin paha mieli ja morkkis, et seksi ei kyllä sen arvosta ole.  Mut eilinen kokemus oli tosi hyvä. Ei mitään maata mullistavaa, mutta ihan tavallista hyvää seksiä, jossa mies tiesi miten nainen tyydytetään. Ihaninta musta oli, kun se kysyi multa kesken seksin, et miten se saa mut tulemaan. Siis oikeesti, en muista, onko multa ennen kysytty. Ja se piti kyllä huolen, et mä tuun, just ennen häntä. ;) 

Mä lähdin hymyillen, jäi niin hyvä mieli. Siis henkisesti. Se seksin jälkeinen tunne on mun mielestä tärkein, joka kertoo oliko seksi oikeesti sen arvoista. Seksi tyydyttää fyysisesti pienen hetken, mutta henkisesti pitkään. Autosta laitoin Aleksille viestin, et kotiin menossa ja oli ihana mies. Sain Aleksilta takas "Sä niin kaipasit ihanaa miestä sen eilisen jälkeen. Miten voi olla näin ilonen toisen puolesta!". :) Ja joo, mä todellakin kaipasin just tuota. Aamullakin vielä hymyilin.

Vaikkakin... Jos vakavasti puhutaan, niin myönnän, että jonkunlainen tyhjyys iski tänään. Mä tykästyin eiliseen mieheen niin kovin, et iski kaipuu molemminpuoliseen ihastumiseen. Seksi ei vaan mitenkään tyydytä ihmisen perustarvetta rakastaa ja tulla rakastetuksi. Ei tosiaankaan. Mä oon parisuhdeihminen jos joku on. Tällä hetkellä mä haluan nauttia yksinolosta ja sinkkuilusta, mutta yksinäisyyden ja läheisyyden puutteen tuoma tyhjyys satuttaa. Toki mä kipuilen vielä erostakin, koska huomaan, että kotona ollessa se tyhjyys ja paha mieli iskee. Mä en osaa vaan olla.

Huomisen mä aion pyhittää siivoukselle, enkä miehille. Torstaina mulla on treffit. Ihan oikeet treffit kaupungilla, ei mun luona. Pelottaavaa, mä tuun olemaan niin paniikissa.

Nyt kuitenkin nukkumaan, hyvää yötä :) Olis kiva saada kommentteja, mikäli luet tätä. Ideoita, ehdotuksia, kysymyksiä, kaikkia saa laittaa! Ja ilmoittautukaa lukijoiksi niin päästään kurkkaamaan teidänkin blogeihin! :) 

- Minttu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti