sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

"Ai sä tulit jo?"

Kaikki hyvät elokuvat alkaa aina alkushokilla... Ilmeisesti myös hyvät blogit! Oli meinaan aika tapaus tänään. Tapasin tässä viikko takaperin netissä mukavan miehen PM:n , jonka kanssa on viestailtu aktiivisesti viime päivät. Tutustuttu toisiimme puolin ja toisin, mutta aika pian tyyli muuttui melkoisen seksuaaliseksi yllättäen... ;) Sovittiin, että PM tulee juhannuksen jälkeen mun luokse kahville, niin tutustutaan. Mulla on joku kummallinen este tavata miehiä julkisilla paikoilla. En todellakaan tiedä, mistä se johtuu, mutta niin on ollut ihan aina. Teininäkin halusin treffit aina jonnekin rauhalliseen paikkaan...kuten järven rannalle tai pururadalle :D Oon arka tapaamaan uusia ihmisiä, vaikka sitä ei musta kuulemma huomaa. Ainakin Aleksin mielestä oon sosiaalinen ja mahtava tyyppi, ettei mun pitäis jännittää treffailua. Silti se jännitys on mun päässä. Ehkä pelkään ympäristön (ja mahdollisten tuttujen?) aiheuttavan lisää jännitystä valmiiksi jännään ja uuteen tilanteeseen. En tiedä. Mutta tästä aion todellakin opetella eroon!

Takaisin asiaan..;) No kahvitukset unohtui viesteissä jo vuorokausi ennen kun PM mun luokse saapui... aika selvää oli, että panemaanhan se tulee. Molemmat NIIN puutteessa ja kiimassa... (mulle viikko ilman seksiä aiheuttaa jonkunlaisen puutostilastressin :D). Ennen tuloaan PM laittoi mulle viestiä, että haluais mun odottavan häntä hameessa ilman alkkareita, ja paita ilman rintsikoita.. huh.. aika kiihottavaa ja todellakin tiesin ettei me mitään kahveja juoda! No hän saapui sit ja odotin tietysti toiveiden mukaisesti... ja samantien eteisessä "hyökkäs" suutelemaan mua, ottaen kiinni mun rinnoista... suudeltiin hetki intohimoisesti, ja siirryttiin makkariin. Nopeet "esilämmittelyt" molemmin puolin ja se alkoi panemaan mua... Ja sillä oli liian pieni  :D Siis oikeesti Pieni (siitä lempinimi ;)). Pienin, mihin oon törmännyt, enkä oikeesti edes tykkää kovin isosta, koska mulla on oikeesti tiukat paikat. Mut toi oli pieni...

Jotenkin intohimo vei kuitenkin mennessään, eikä käytetty kortsua. Ja ajattelin, että pannaan nyt sitten kun tässä jo ollaan. Hirveetä sanoa näin, mutta kuitenkin. Mulla on varmaan joku sisäinen halu tyydyttää mies täysin, ja tiedän, ettei mies niin tykkää kortsun käytöstä. Mä kuitenkin Tiedän, et pitäis, varsinkin kun mulla ei oo ehkäisyä vielä itsellä. Pantiin ehkä 5min, jonka jälkeen pyysin, et vaihdetaan asentoa. No se oli jo lauennut mun sisään just ennen, johon menin sitten tokaisemaan hölmönä "ai sä tulit jo?". Hups... PM vielä sanoi "tais vähän tulla sisällekin", mut se todellakin tuli kokonaan mun sisälle, koska spermaa ei ollut MISSÄÄN muualla. Se todellakin oli pikapano. Kesto 20min siitä kun se astui mun eteiseen ja siihen kun se lähti.

Tää ei oikeesti oo mun tapaista ollenkaan. Ei todellakaan panna NOIN tuntemattomia. Ensin nauroin lyhyttä kestoa, mut sit iski morkkis ja paska fiilis, menin sängylle makoilemaan ja itkin. Itkin, itkin ja itkin. Jäi jotenkin niin.. halpamainen olo. Joo kyllä se mut tyydytti lopuks ja näin, mutta mä en henkisesti pysty tuohon. Pahin oli se, että tajusin mun ovuloivan tässä lähipäivinä. Ihan hirvee raskaudenpelko iski.

Kerroin tapahtuneesta Aleksille, ja se soitti mulle ja lähdettiin käymään sit apteekissa hakemassa jälkiehkäisyä. Huh, kun jotenkin nolotti. Eka kerta, et joudun turvautumaan sellaseen. Toistaseks ei oo mitään epämukavia sivuoireita tullut, toivottavasti ei tuukkaan. Aleksin kanssa samalla juteltiin juhannuksesta ja ylipäätään tästä mun tänpäiväisesti. 

Tuli sellainen fiilis, et mun on pakko uskaltautua treffailemaan ja tutustumaan ennen seksiä, eikä päinvastoin. Mä tarvitsen hyvän kemian, luottamuksen ja turvallisuuden, jotta kykenen nauttimaan seksistä. Oon nyt ollut muutaman kuukauden sinkkuna, ja alan jo kaipaamaan ihmistä, joka välittää musta aidosti, naisena, eikä halua vaan panna. Tämmöisiä ajatuksia tänään... ensi viikolla mulla pitäis olla ainakin yhdet treffit... ;)

- Minttu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti