keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Haikeus

Voi huoh. Sunnuntainen PM tekstas mulle tänään. "Voitasko sittenkin nähdä vielä, kun tykkäsin susta ihan hirveesti." Just joo. Sehän siis maanantaina tekstaili, että nähdäänkö vielä, johon sanoin että ei nähdä. Vastasin tänään samaa, et sori mutta en mä halua nähdä enää. PM ilmoitti, et hän ois toivonut uutta mahista ym. En vastannut mitään.

Tänään oon jutellut yhden Kusipään kanssa. :D Se saa olla lempinimensä. Oikeesti, se on todella törkee, suora ja röyhkee, näin alkuun. Naisen kanssa pitää edetä hitaasti, kauniisti ja kohteliaasti. ;) Se olis tullut mun luokse hengailemaan (no seksiähän se olis halunnut) mutta en mä jaksa. Mä en vaan yksinkertaisesti jaksa. Oon maailman tylsin tänään. Kaikki on huonosti. Masentaa, ahdistaa, on paha mieli ja harmittaa kun en saa mitään aikaiseksi. Yksin elämisen opettelu on niin vaikeeta. Ja henkisesti vasta onkin. Vapaudesta saatu energia kesti ehkä 1,5 kuukautta, nyt taas on sellainen masisvaihe et huh. Mulla on kyllä univelkaakin ihan kivasti.

Maanantainen ihana mies on mun mielessä. Ihan koko ajan. En mä voi käsittää tätä. Ei tällasta vaan tapahdu. Sille iski aika paha fiilis, ja mä muistan sen hirveän kriisin pään sisällä avioeropäätöksen jälkeen. Ja ekat seksikerrat aiheutti ihan hirveen morkkiksen. Joten mä niin ymmärrän.

Mä oon siis seurustellut koko aikuisikäni teinistä saakka saman miehen kanssa, ja nyt muutaman kuukauden ollut sinkkuna. Vapaus tuntui ensin ihanalta. Niin hyvältä. Sain mun itsetuntoa takaisin tosi paljon. Mutta on tää vaan niin vaikeeta, kun aikuinen ihminen tajuaa tässä vaiheessa, että yksin on pärjättävä tässä maailmassa. Ihan oikeesti, ei susta kukaan pidä huolta, jollet sä itse. Ei kukaan muu voi tehdä sua onnelliseks, kun sä itse. Ja kukaan ei voi musertaa sun itsetuntoa tai ajatuksia, kun sä itse. Jokainen on loppujen lopuks ihan yksin. Yksin vastuussa omasta elämästä, sen sisällöstä ja laadusta. Mun on todella vaikee käsittää sitä. Ja tieto siitä ahdistaa. Mä tartten alitajuisesti jonkun huolehtimaan musta, vaikka tiedän ettei se oo oikein. Mä odotan silti sitä päivää, kun voin sanoa olevani Onnellinen. Aidosti Onnellinen. Mä haluan ihanan, rakastavan, kiltin mutta kuitenkin miehekkään miehen, ja sen ihanan miehen kanssa ihania lapsia. Se on mun unelma,on  aina ollut ja tulee olemaan.

- Minttu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti